Walking Distance9,7 χλμ. Distance Time4 ώρες 30′

Βαθμός δυσκολίας:  εύκολη διαδρομή (1/4)

Ελάχιστο υψόμετρο = 881 μ. / Μέγιστο υψόμετρο = 1320 μ.

Κατά 70% η διαδρομή ακολουθεί καλντερίμι ή σαφές μονοπάτι

Η διαδρομή ξεκινάει από το χωριό του Λειβαδίτη σε κτηνοτροφικό μονοπάτι μέσα σε θαμνώνες, το οποίο στην πορεία γίνεται καλογραμμένο και φτάνει μέχρι τον κεντρικό ασφαλτόδρομο. Συνεχίζουμε σε κατηφορικό καλογραμμένο μονοπάτι μέσα στο δάσος, το οποίο οδηγεί στο ρέμα Αρκουδόρεμα.

Ανηφορίζοντας σε καλό μονοπάτι, φτάνουμε σε κιόσκι, όπου υπάρχει διασταύρωση: αριστερά αποκλίνει το πολύ καλό μονοπάτι που κατεβαίνει με ελιγμούς μια απότομη πλαγιά και καταλήγει στους Καταρράκτες του Λειβαδίτη. Για τη συνέχεια της διαδρομής, πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο κιόσκι.

Συνεχίζουμε σε μονοπάτι με καλογραμμένο κατάστρωμα που διατρέχει πυκνό δάσος με ψηλόκορμες οξιές και προσπερνώντας παγκάκια και άλλες θέσεις ανάπαυσης, μέχρι χωματόδρομο και χώρο αναψυχής. Ακολουθούμε το χωματόδρομο μέχρι την αρχή μονοπατιού, που οδηγεί σε σχετικά απότομη ανηφορική πλαγιά σε δάσος οξιάς. Η κλίση ελαττώνεται σταδιακά και το μονοπάτι διασχίζει δάσος οξιάς με σκόρπιες συστάδες πεύκης και φτάνει στο νότιο άκρο του δασικού χωριού «Ερύμανθος».

Διαμονή & εστίαση

Στον Λειβαδίτη ΔΕΝ υπάρχουν ξενώνες. Εποχιακά, λειτουργεί μία ταβέρνα. Διανυκτέρευση μπορεί να γίνει στο Καταφύγιο ΕΟΣ Ξάνθης, μετά από σχετική συνεννόηση. Διαφορετικά, οι περιπατητές πρέπει να μεταβούν στο Άνω Καρυόφυτο και να συνεννοηθούν με τον ξενώνα ώστε να μεταφερθούν οδικώς στον Λειβαδίτη. Στο Δασικό Χωριό Ερυμάνθου υπάρχει πλήρης υποδομή διαμονής και εστίασης. Συνιστάται η έγκαιρη συνεννόηση με τον διαχειριστή του Δασικού Χωριού Ερυμάνθου.